30. 3. 2012

9. Why he?

Po pohrebe sme išli späť domov. Spravili sme si ľahký obed a spolu sme sa najedli. Ešte sme nevedeli ako strávime dnešný deň. Dohodli sme sa, že chalani pôjdu odpísať pár fanynkám na Twitteri a ja tu zatiaľ trochu poupratujem. Nemám rada keď sú tu hostia a je neporiadok. Keď som dokončila svoju prácu, išla som si skontrolovať Facebook. V poslednom čase tam moc nechodím, vlastne mi to ani nechýba. A Twitter? Ten ani nemám. Čo by som tam asi robila? Nie som ten typ, čo by vypisoval známym osobnostiam. Som realista, preto viem, že je malá pravdepodobnosť, že odpíšu práve mne. Po chvíli nudného preklikávanie fotiek nejakej stránky, mi niekto napísal. Bola to Zuza. Tá čo so mnou videla chalanov. Vlastne som aj tušila že bode znovu otravovať. Prečo práve ju sme tam museli stretnúť?! Zo srdca ju nenávidím a práve ona musí byť ich fanynka.

„Ahoj, čo robia Niall a Harry na Slovensku a čo s nimi máš ty?“ Úplne dokonale som si vedela predstaviť, ako afektovane to hovorí. Neodpisovalo som. Keď zas bliká správa. „Akurát idem napísať na One Direction fanclub, že sú na Slovensku.“ Už som musela zasiahnuť, tak som odpísala. „Myslíš, že ti niekto uverí?! To predsa môže povedať každý.“ Len som tam sedela a čakala čo mi odpíše. Trvalo jej to dlhšie, asi nevedela čo spraviť. Dúfam, že nič také nespraví. Nechcem aby o nich niekto vedel. „Myslíš že mi robí problém spraviť jednu fotku? Veď bývam neďaleko vás. Ale nemusela by som to nikomu písať ak..“ Ale nie. Presne toto som nechcela. „Ak čo?“ Hneď som jej odpísala. „Ak by išiel Harry so mnou na menšie rande.“ Nemo som hľadela do obrazovky a mysľou mi prechádzalo, prečo práve Harry a práve s ňou. „A ak nie?“ Vypla som si hudbu a sústredila sa na náš rozhovor. „Ak nie, tak celá vaša záhrada bude do hodiny zaplnená otravnými novinármi a fanynkami.“ Ale nie!

„Harold!“ Zakričala som hlasno. „Áno Lili?“ Ozvalo sa odniekiaľ z prízemia. „Okamžite sem poď!“ Kričala som, akoby niečo spravil. Bola som len nahnevaná sama na seba, že som im dovolila ísť so mnou na ten pohreb. Harold zatiaľ rýchlo vybehol po schodoch rovno ku mne do izby. „Čo sa deje?“ „No vieš...“ Nevedela som ako mu to povedať. „To dievča, čo sme stretli na pohrebe, chce aby si s ňou išiel na rande, inak vraj dá všetkým vedieť, že ste tu.“ Pozerala som sa na neho a čakala, ako zareaguje. „Jasné.“ Usmial sa. „Veď je to pekné dievča.“ Nechápavo som sa na neho pozrela a zodvihla obočie. On sa zasmial a odišiel. Dúfam, že to týmto bezvýznamným stretnutím končí. Zajtra okolo 6 sa majú stretnúť. Harold aspoň pochopí čo je ona zač. Pretože ja viem, že je to len namyslené rozmaznané dievčatko, ktoré si dvíha sebavedomie ponižovaním iných. A ten jej smiech. Niekedy by som jej najradšej hodila pohár vody do ksichtu. A o tých jej „kamarátkach“ pomlčím. Motajú sa okolo nej, aby si ich niekto všimol. Ja veľa kamarátov síce nemám, ale pre tých pár čo mám, by som urobila čokoľvek a viem, že oni pre mňa tiež.

Poobedie sme si s chalanmi poriadne užili. Blbli sme, rozprávali sme sa všetkom možnom a pri tom sme sa fotili. Som rada, že ich mám. Naozaj som sa bála že tie dni tu s nimi nezvládnem, no po tom ako som ich spoznala, si užívam každý okamih. Som si istá, že na to nikdy nezabudnem. Vždy ma dokážu stiahnuť do iného sveta. Večer, keď idem spať mi ale aj tak vždy príde ľúto za kamarátom, ktorý sa na nás pozerá už zhora.
 
7.4. 9:30
V noci sa mi sníval sen. Bol v ňom Lukáš a plakal. Ja som sa tiež rozplakala a začala som kričať. Zobudila som sa a prudko som si sadla na posteľ. Vtom sa otvorili dvere. Do izby vbehol Niall a sadol si ku mne na posteľ. Nič nehovoril ani sa nič nepýtal, iba ma objal. „Prepáč, nechcela som ťa zobudiť.“ Povedala som pomedzi vzlyky a ešte pevnejšie som ho zovrela. „Psst.“ Umlčal ma a bol pri mne kým som sa neupokojila.

Vraj nemohol spať, tak sme sa rozprávali o tom prečo sem prišiel. Už to tam nemohol vydržať. Každý po ňom len kričal. Chcel odtiaľ odísť niekam, kde bude mať aspoň na chvíľu kľud. Rozprával sa o tom s Harrym a ten ho pozval k nám. A navyše chalani tam tiež nie sú, keď majú chvíľu voľno. Liam išiel za Danielle, Louis zasa k Eleanor a Zayn išiel za rodinou.

Bolo to krásne. Rozprávali sme sa asi hodinu. Cítila som sa s ním ako s najlepším priateľom. Keď som už videla, že je naozaj unavený poslala som ho spať. Nechcel ísť. Vraj ma tu nechcel nechať samú. Nakoniec zostal pri mne a miesto si našiel v kresle. Ja som potom už zaspala a on tiež.
 Harry a Niall
Zuzana

2 komentáre:

Váš názor? :)