20. 3. 2012

4. I need one thing

2.4. 00:25

Večer som už bola poriadne unavená z toľkého chystania. Keď som už bola vo svojej izbe, niekto mi zaklopal na dvere. „Lili, si tam?“ Ozvalo sa spoza dverí. Otvorila som a na chodbe stál Mišo. „Ale ja už idem spať,“ povedala som pomedzi zívnutie. „Vieš...Harry nemá kde spať.“ „No a?“ S nechápavým výrazom som na neho hľadela. Vtom som započula buchot, ktorý sa ozýval zo schodov. „Potrebujem tvoju izbu.“ Vyhŕkol na mňa bez omáčok. Zrazu sa za ním zjavil Harry. Cítila som, ako si ma celú premeral pohľadom. Bolo mi to nepríjemné, keďže som na sebe mala len pyžamo.
Keď mi docvaklo, že Harry sa má nasťahovať do mojej izby, okamžite som začala protestovať. „Prečo nemôže ísť na gauč?!“ s nepríjemným pohľadom som pozrela na Harryho. Aj keď som hovorila po slovensky, myslím že to pochopil z môjho tónu. Obaja sa na mňa pozreli a zodvihli obočie. „No dobre, ale dajte mi moment.“ Povedala som s núteným úsmevom a zabuchla som pred nimi dvere.
Narýchlo som si zobrala pár vecí a vyšla som z izby. Keď som vyšla, Mišo sa opieral o stenu s pohľadom upretým do stropu, a Harry sedel na svojom kufri a bradu si podopieral rukami. Bola som z toho všetkého akosi znechutená a tak som len okolo nich prešla a zamierila som si to do obývačky. Mišo zatiaľ Harrymu pomohol s batožinou do izby.
Vyhodená zo svojej izby najväčším idolom dievčat, som mlčky sedela na gauči. Ostatné by skákali od radosti, no ja som si povedala že budem odmeraná, tak aj budem! Žiaden Harry Styles si ma neomotá okolo prstu. Och, prečo si ho Michal a Gemma nezoberú k sebe do postele!
Zaklonila som sa a hlavu som si položila na operadlo gauča. „Bú!“ niekto ma zozadu chytil za plecia. Strašne som sa zľakla. Hneď som sa otočila a uvidela som Michala. Pod tričkom niečo schovával. „Čo to máš?“
„Pekné prekvapenie však?“ Pozrel sa na mňa pyšne, akoby nepočul, čo som sa ho pýtala. „Ani nie“, odvrátila som zrak. „Čo?“ Mišo stále nevedel o čo ide. Vieš, za ten čas sa toho dosť zmenilo. Začal sa smiať. „To vieš komu hovor. Vidím ti to na očiach.“ So smiechom mykol plecami a odišiel.
 Keď som si chcela ísť niečo napísať do denníka, napadlo ma, že som si ho nechala v izbe. Nič mi nezostávalo, tak som vybehla na poschodie a zastala som pred svpjou izbou. Hlboko som sa nadýchla a zaklopala som. Harry mi hneď otvoril. Bol prekvapený, že za dverami vidí práve mňa. "Sorry, but I need one thing.," poobzerala som sa po izbe. Harry sa zasmial. Až potom som is uvedomil, čo som povedala.Aj ja som sa pousmiala.  Hneď som prišla k stolu, no nemohla som ho tam nájsť. Ospravedlnila som sa Harrymu a vyšla von. Zrak mi padol na stolík na ktorom ležal mmôj denník. Čudovala som sa, ako sa tam dostal. Dúfam, že si  ho nikto nečítal . ...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Váš názor? :)