31. 3. 2012

10. Great confusion

Dufáme, že sa časť bude páčiť. Dnes je krátka časť, ale zajtra vám to vynahradíme. Pekné čítanie a dúfame, že porozumiete Veľkému zmätku.   http://www.youtube.com/watch?v=jbtqUoLYd08 Myslíme, že táto pieseň tam celkom pasuje, aspoň ten text.

Keď som sa ráno zobudila, v izbe som bola sama. Nuž som si dala sprchu, obliekla sa a išla dole. „dobré ránko.“ Pozdravila som chalanov v obývačke. Niall pozeral niečo v telke, a Harold si kontroloval Twitter. „Ahoj Lili.“ Niall sa ku mne hneď otočil. „Aká bola noc?“ Nahnevane sa na mňa pozrel Harrold s iróniou v očiach. Nečakal na odpoveď a ďalej sa venoval Twitteru. „Čo ti je Harold?“ Pozrela som sa na neho, no on ma odignoroval. Potom som nechápavo pozrela sa na Nialla. Ten bol ku nám stále otočený. Výrazom tváre naznačil, že tiež nevie o čo ide. Zrazu sa Harold zodvihol a odišiel do kuchyne. Obaja sme na neho pozerali. „Čo mu je?“ „Neviem, od rána ma ignoroval.“ Odpovedal Niall. „Idem za ním.“ Navrhla som. On súhlasil a stále sa pozeral smerom ku kuchyni a nad niečím rozmýšľal. 

Keď som vošla, hneď sa na mňa pozrel a neskrýval, že mu je moja prítomnosť nepríjemná. „O čo ti ide?“ Prebodávala som ho pohľadom. Neodpovedal. „O čo sa tu snažíš?!“ Konečne sa na mňa pozrel a chvíľu premýšľal ako mi to povie. „Viem že si sa vyspala s Niallom, jasné! Nemusíš sa tu na nič hrať. Videl som ho ako ráno vychádza z tvojej izby len v nohaviciach.“ Po tejto odpovedi som zostala poriadne zarazená. Nechápem ako si to môže o mne myslieť. Poriadne som sa nahnevala. „Prišiel ku mne v noci, lebo nemohol spať, len sme sa rozprávali a on tam zaspal, vieš! Ale ani neviem prečo by som ti to mala hovoriť! A vôbec, prečo sa do mňa staráš. Veď ty a ja aj tak spolu zatiaľ nič nemáme.“ Čo som to povedala! Hneď som sa chytila za ústa, otočila som sa mu bokom a hypnotizovala stenu. Harold tiež nevedel ako zareagovať. „Zatiaľ?“ Povedal už pokojne. Chytil ma za dlaň a otočil ma oproti nemu. Stále ma držal. „Takže mám šancu?“ Hľadela som mu priamo do očí, no nevedela som čo mu odpovedať. Vtom vošiel do kuchyne Niall a my sme sa od seba hneď vzdialili. Zostal zaskočený. „Sorry.“ Povedal a ostal stáť vo dverách. Len sa na nás pozeral. S Haroldom sme sa zasa na seba pozreli. Už som vedela, čo mu chcem povedať. „Aj tak sa ti páči Zuza! Tak čo žiarliš!“ Arogantne som odvrkla a odišla z miestnosti. Niall aj Harold sa na mňa zmätene pozerali.

18:20
Keď som bola sama, po rozume mi chodili rôzne myšlienky: Niall určite pochopil, že sa jedná o ňom. Dúfam že sa nenaštval, keď nás tak videl. A Harold? To naozaj by so mnou chcel niečo mať? Nerozumiem tomu! Je to v pohode chlapec, no čo Niall? Neviem čo mám robiť. Potom ma niečo napadlo.

Zvyšok dňa bol Harold nahnevaný. Vôbec sa s nami nebavil. No my sme si to užili aj bez neho. Zatiaľ je to skvelý deň. Celý čas sme sa smiali, kričali, behali po dome aj záhrade. No robili sme to schválne. Teda aspoň ja. Aby Harold žiarlil! Myslím, že sa mi to aj darilo.

Ani som sa nenazdala a už bolo pol šiestej. Harold mal to rande. Kým bol preč, s Niallom som moc nekomunikovala. Len sme boli každý vo vlastnej izbe a robili si svoje. Pochytil ma hlad, tak som si išla vziať do kuchyne jablko. Keď som doňho zahryzla, takmer mi zabehlo. Z okna som videla Harryho a Zuzanu. Boli na seba nalepený. Keď si ma Harold všimol, dal jej bozk. Keď som to videla, cítila som sa akoby ma niekto prebodol. V rýchlosti som nevedela, čo robiť. „Niall!“ Zakričala som na neho. „Poď dole!“ Ten hneď prišiel, no nevedel, o čo mi ide. Ja som ho chytila za ruky a zahľadela som sa mu do očí. Keď som si všimla, ako niekto otvára dvere, vášnivo som ho pobozkala. On sa hneď odtiahol a keď zbadal Harolda nevedel, čo má robiť. Ja keď som si ho všimla, tvárila som sa prekvapene. Harolda to dostalo a hneď sa otočil späť von a poriadne za sebou buchol dverami.


 


3 komentáre:

  1. MILE JAK SI ROBJA NASCHVÁLI , ALE ZABAVNE TO JE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ááá:D To je sakra dobrý:D:D:P Už se těším na další, vážně skvěle píšeš:):P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ze všech příběhů co znám je ten váš nejlepší :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Váš názor? :)