19. 3. 2012

3. First meeting

...keď som ho uvidela, celá som stuhla. Môj mozog si začal všetko odvodzovať. Moja budúca švagriná = Gemma- tá Gemma Styles-jeho sestra.V tom aute to nebol taxikár, to bol ON. Ja som tušila, že ten hlas je mi povedomý.
Pred pár mesiacmi som bola directionerka. Vlastne bola som tajná directionerka, nikto to o mne nevedel, okrem Miša.On vie o mne takmer všetko. Počúvala som ich, mala som plagáty, ktoré som obdivovala, keď som bola doma sama. Vždy som mala sen sa s nimi stretnúť, až kým im nestúpla sláva do hlavy. Omrzelo ma to.
"Ale už ich pusti," usmiala sa mama. S otcom vyobímali zaľúbencov. Ja s Harrym sme len stáli a náhodou sa nám stretli pohľady. Hneď som odvrátila zrak. Hlavu som mala zamorenú myšlienkami o ňom. Nevedela som ako sa k nemu mám správať. Najradšej by som sa mu hodila okolo krku, ale nemôžem ho podporovať v tej jeho samoľúbosti.
Zrazu sa všetci začali rozprávať po anglicky. 
Keď sa všetci vyobímali spoza auta vyšla aj jej (ich) mama. Prišli sme do obývačky, kde bolo jedla viac než dosť, o prípitkoch ani nehovorím. Nikdy som nemala rada to trápne zoznamovanie. Mišo začal s Gemmou, konečne aj ona rozumela o čo ide. Je presne taká akú som si ju predstavovala. Milá, zlatá, usmievavá a hlavne uletená pubertiačka, ktorá je beznádejne zamilovaná do môjho brata! Všetci pozoznamovali. Zostal už len On a ja. Gemma začala predstavovať  "Harryho Edwarda Styles zo slávnej skupiny ..." blá, blá, blá.
Spoza rodičov vykukala Mišova hlava. Na tvári mal zasa ten jeho šibalský úsmev. Vyzeral pyšne. Mal pocit, že mi splnil sen, bohužial nevie, že ma to už dávno prešlo. 
Pokračovali so mnou. Nemám rada, keď všetky pohľady okolo smerujú na mňa. Ten Harryho som cítila najviac. 
Po dlhšom uvažovaní som sa rozhodla, že budem na Harryho odmeraná. Nechcem do toho znovu spadnúť. 
Začalo sa vybaľovanie. Všetci sa pobrali do svojich izieb. Ale čo Harry?


5 komentárov:

Váš názor? :)