24. 3. 2012

6. Romantic running

3.4. 19:45
Kým všetci povykladali nákup. Akurát sme s Haroldom nachystali raňajky na stôl. Každý nás chválil, aké perfektné palacinky sme spravili, zatiaľ čo snúbenci sa stále poza ruky smiali. „Keďže tu po vás ostalo toľko neporiadku, tak si to aj upracete.“ Zaškeril sa Mišo. Hodila som po ňom vražedný pohľad, no aj tak sme sa zasmiali.“Harold, v pohode môžeš ísť, ja to upracem.“ Ten sa usmial a už ho v jedálne nebolo. Gemma sa ponúkla, že mi pomôže upratať.

Keď už bolo všetko ako má byť, vyšla som do mojej, teraz vlastne Haroldovej izby. Sľúbila som mu že mu tam spravím priestor. Keď som vošla dnu, samozrejme bez klopania (to som celá ja), zbadala som ho iba v uteráku. „No hurá, ideš tu upratať?“ zasmial sa. Ja som v sekunde očervenela. Rukou som si hneď zakryla oči a otočila sa mu chrbtom. To ho rozosmialo ešte viac. “Ja...ja...prepáč...nevedela som..prídem potom “ Hneď som sa začala ospravedlňovať. Vyšla som na chodbu a tam čakala. „No poď už dnu.“ Ozvalo sa z izby. Ja som pomaly otvorila dvere a strčila do nich hlavu. “Už môžem?“ Povedala som neisto, červená ako paradajka. „To je v pohode, dúfam že som ťa moc nevyľakal.“ Ja som sa iba usmiala a pustila sa do upratovania skrine. Harold sedel celý čas za mnou na posteli, kontroloval si Twitter a smial sa na mne.

Akurát keď som to dokončila ma oco zavolal dole. Už zo schodov som zbadala veľkú rozkladaciu posteľ a otca, ktorý nad ňou stál s sukami vbok. „Ouyeaa!“ S radosťou som vykríkla a hodila som sa do nej. Harold tiež prišiel a sadol si na schody. „No no no... I want your bed!“ začal sa smiať. „Veď ona je tvoja.“ Zakoktal oco po anglicky a usmial sa na neho. WHAT! Prebehlo mi hlavou. Hneď som z nej zoskočila a pozrela som sa kruto na Harolda. Ten sa stále smial. „Čo je Lili?“ Spýtala sa mama. No aspoň jeden človek sa tu o mňa zaujíma! „Čo si ofučaná, veď Harry je tu hosť, ak chce, nech tam spí.“ No jasné! Tento chlapec čo si želá vždy aj musí mať. Bola som strašne nahnevaná a vôbec som sa nesnažila to skrývať. Potom som sa pozrela na Harolda a on má ešte tú drzosť na mňa vyplazovať jazyk. Keby sme tu iba my tak mu jednu vylepím. Tak ja sa snažím byť milá a on takto! Odignorovala som všetkých v tej miestnosti a nadrzo som odišla.

Vyšla som na záhradu, ľahla som si na hojdačku a tam rozmýšľala. Naraz som započula smiech Gemmy a Michala. Išli za mnou. „Si v pohode?“ spýtala sa Gemma milo. „Hej som!“ Odvrkla som. „Aby si nepraskla od hnevu sestrička.“ Zasmial sa Mišo. Klasika, ja sa tu hnevám a on si ešte z toho robí srandu. „Veď je mi fajn, len ma štve, že keď nejaký rozmaznaný chalan niečo chce, musí to mať!“ Odpovedala som s hnevom a bolo mi úplne jedno že predo mnou stojí jeho sestra. Tá si z toho našťastie nič nerobila, lebo ju som fakt nechcela nahnevať, len sa chápavo usmiala. Vtom Michal niečo povedal. “Lilienka, ja viem že to hovoríš len pre to, aby si do toho nespadla znova, a tebe sa páči, len chceš byť k nemu odmeraná.“ Ja som zostala ako skamenená. Tí dvaja rýchlo a som smiechom odišli. Odkiaľ to má?! Nie, to snáď nie. On si čítal môj denník. Aaaa! On je taký hlupák! „Odkiaľ to máš?!“ Zaziapala som na neho. „Veď vieš nie?“ zaškeril sa z diaľky a čo najrýchlejšie utiekol. A je to jasné. Ja toho chalana raz zabijem! Preto som vtedy nemohla nájsť môj denník! Už mi je jasné, čo vtedy schovával pod tým tričkom. Hentí dvaja primitívi ma raz privedú do hrobu! Potom som už len rozmýšľala ako sa mu pomstím. Samozrejme som k nemu musela byť milá. Veď nechcem aby niečo povedal Haroldovi. To by bol prúser.

Na večeru sme mali biftek, čo u nás nie je moc normálne. Varila ho mama s Annie. Bolo to skvelé. Naozaj som si na tom pochutila. Keď sme dojedli, čakalo ma prekvapenie. „Tak sa poriadne vyspite na zajtra.“ Začala mama. Hodila som nechápavý pohľad. „Zajtra ideme na výlet Lili“. Usmiala sa Gemma a chytila ma pod pazuchu. „Čo?“ otočila som sa k nej celá a začali sme sa smiať. Tí dvaja idú tiež, no hlavné je že tam budem s Gemmou. Ona je jednoducho moja spriaznená duša. Som zvedavá, kam pôjdeme.

Po večeri som sa chcela trochu odreagovať, tak som si išla zabehať moju obľúbenú trasu. Poza náš dom, cez les a na lúku. Keď som už vyšla z domu, Harold sa za mnou rozbehol. Ja už som sa cez deň upokojila, tak mi to nevadilo. Neviem sa dlho hnevať. Bežal celý čas vedľa mňa. Síce som si dala slúchatka, celý čas som ho pri sebe počula. Behá dokonca lepšie než ja, čo som nečakala, pretože ja mám kondíciu fakt dobrú.

Keď sme už dobehli na lúku, ľahla som si do trávy. Harold si ľahol hneď vedľa. Práve zapadalo slnko. Bolo to neskutočne romantické. Dlho sme sa tam rozprávali. Aj keď mi to bolo zo začiatku trochu trápne že som tam práve s ním, bolo to príjemné. Po chvíli rozprávania sme .....


2 komentáre:

Váš názor? :)