19. 3. 2012

2. "Small" surprise

1.4. 15:30
Ani som sa nenazdala a už bola nedeľa. Tak veľmi sa už teším na ich príchod. Veď Miša dnes večer uvidím po pol roku. Gemmy sa taktiež neviem dočkať. Vraj príde aj jej mama.

Poobede mi zazvonil mobil. "Slečna Lilien?, tu polícia." hneď som zistila, že to je môj milovaný brat. Večne si zo mňa uťahoval mysliac, že som na to nikdy neprišla . "Áno, deje sa niečo?" povedala som s roztraseným hlasom, len ťažko som sa ovládla, aby som nevybuchla smiechom. "Máme tušenie, že pašujete drogy." cítila som, že aj on sa snaží robiť všetko pre to aby sa nerozosmial. Pokračovala som v jeho detinskej hre, keď som zrazu započula Gemmu "Darling, what is happening?" V tom momente som to už nevydržala a Mišo tiež. Obaja sme sa začali veľmi smiať. Milujem tie naše záchvaty smiechu. V pozadí som počula aj nejaký mužský hlas, bol mi dosť povedomí. Bol to asi taxikár. S Mišom sme sa ešte chvíľu rozprávali. Vraj už sú na Slovensku, prídu asi za dve hodiny. Majú pre mňa nejaké prekvapenie. Po telefonáte som dostala paniku. Nič nebolo pripravené. Som dievča, ktoré nikdy nič nestíha. Môj deň by mohol trvať aj 40 hodín a aj tak by mi to nestačilo.

Mal byť uprataný celý dom, nachystané dve hosťovské izby a ja som nemala upratanú ešte ani svoju izbu. Keby nebolo maminej pomoci, prišli by do chlievu, a to ani nehovorím o svojej izbe. Nie som moc poriadkumilovné dievča, moje upratovanie vyzerá asi tak, že všetko zo zeme, z postele a zo stola zhrabnem a hodím do skrine, takže ako dnes :P. Keď sa už bojím otvoriť skriňu, radšej si to upracem. Nemusím sa báť. Kto by už len chodil do mojej izby a nie to ešte do skrine.

1.4. 18:20
Toto malo byť to prekvapenie?! Myslela som, že dnešný deň bude bezchybný. Začnem radšej od začiatku.

Pred 20 minútami: Zazvonil zvonček. Rozbehla som sa k dverám a nadšene som kričala rodičom, že už sú tu. Dvere som tak prudko otvorila, až som sa zľakla, že som ich vyhodila z pántov. Predo mnou stál jeden strašne sympatický chlapec, ruka v ruke s nádherným dievčaťom. Hneď ako som ich zbadala, vrhli sa na mňa a darovali mi jedno krásne objatie. Po mysli mi behalo, kde je Gemmnina mama, keď zrazu spoza auta vyšiel kučeravý chlapec ovešaný batožinou...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Váš názor? :)