27. 4. 2012

27. Beautiful night


Cítila som jemný sladký dotyk na perách. Jeho ruka sa mi nesmelo dotýkala chrbta, zatiaľ čo moje jemne hladili jeho krk. V diaľke som uvidela Harryho, ktorý sa na nás akurát pozeral. Zostal prekvapený a úplne zamrzol. Ja som tento dokonalý moment nechcela pokaziť, tak som len zavrela oči a nechala sa ďalej unášať v oblakoch. Po chvíli sme sa od seba oddelili a na perách som mu zbadala krásny úsmev. Otočila som sa mu znova chrbtom a jemne sa oňho oprela. Chytil ma za ruky a spoločne sme pozorovali oblohu plnú malých svetielok. Zrazu začal strieľať ohňostroj. Teraz už obloha úplne žiarila. Pritúlila som sa k nemu a on ma silno objal a dal mi pusu na líce. Ešte chvíľu sme tam stáli a užívali si prítomnosť jeden druhého.

Potom sme sa už vrátili späť do sály a mali sme sa usadiť na miesta, pretože sa išla krájať torta. Ja vedľa Harryho, keďže sme družba. Čakala som, ako zareaguje. Keď sa nám stretli pohľady, usmieval sa ako vždy. Neboli na ňom poznať žiadne emócie. Bol jednoducho taký aký je vždy. „Dáš si tiež kúsok torty?“ Postavil sa a čakal, či mi ju môže doniesť. „Jasné.“ Usmiala som sa na neho a už som sa pohľadom venovala Niallovi, ktorý sedel oproti. Keď si všimol, že sa na neho pozerám, v strede rozhovoru s Liamom stíchol a zahľadel sa na mňa. Boli sme ticho. Len tak sme sa na seba pozerali a usmievali. Keď si to Liam všimol, hneď drgol lakťom do Louisa, aby sa na nás tiež pozrel. My sme to ani jeden neregistrovali. „Ehm..“ Prerušil nás Louis. „Je niečo, o čom by sme mali vedieť?“ Zasmiali sa aj s Liamom. „Nie.“ Odpalkoval ich Niall a odpil si z vody. Ja som sa len usmiala a sklonila zrak. Obaja aj so Zaynom si začali niečo šepkať. 
 

S Niallom sa nám znova stretli pohľady, no teraz nás prerušilo niečo iné. Otočila som sa smerom ku hlavnému stolu. Gemma vstala, dala Mišovi, ktorý nechápal, čo sa deje, pusu a namierila si to k pódiu. Postavila sa k mikrofónu a začala: „Túto pieseň by som chcela venovať najúžasnejšiemu človeku, s ktorým chcem stráviť zvyšok života.“ Celý čas hľadela na Miša. Ten akoby ostal vo svojom svete, v ktorom existovala len ona a zaľúbene na ňu hľadel. Gemma dala znamenie kapele, ktorá začala hrať. (http://www.youtube.com/watch?v=Hw-pWfKF9Mo). Mišo si hlavu podložil rukou a pozoroval svoju milovanú. Keď som videla tých dvoch, ako od seba neodpútali ani na sekundu zrak, prišlo mi to neuveriteľne krásne. Keď prestala spievať jemne sa uklonila a všetci jej začali tlieskať. Obzrela som sa okolo a všetkým sa tlačili slzy do očí. Mišo sa okamžite postavil a bežal ku nej. Silno sa objali a potom jej dal krásny bozk.

Potom sa zábava znova začala a parket bol úplne preplnený. Šli sme tancovať aj my. Vzali sme si so sebou mladomanželov a začali v kruhu. Úplne mi to pripomenulo rozlúčku so slobodou. No teraz to už bolo iné. Mišo a Gemma sa od seba nepohli a Niall, ten bol celkom úžasný. Úplne som ho žrala. Každý jeho úsmev mi o trochu viac rozžiaril svet.

Ani sme sa nenazdali a boli asi tri hodiny po polnoci. Parket bol už celkom prázdny. Ostalo tam len nemnoho párov, ktoré tancovali na romantickú hudbu. Sedeli sme pri stole a len sa rozprávali. Vtom sa ku mne otočil Harry. „Ideš tancovať?“ Vybalil na mňa. „Čo?“ „Veď sme sem prišli spolu a ešte sme ani netancovali.“ Postavil sa a podal mi ruku. Ja som sa spýtavo pozrela na Nialla, či ho tu môžem nechať. On iba prikývol a usmial sa, tak som sa znova pozrela na Harryho, ktorý sa tiež stále škeril, a vstala som. Prišli sme na parket a on ma chytil jednou rukou za pás a druhou za ruku. Ja som sa mu prispôsobila a začali sme tancovať. Okolo nás bolo len pár ľudí, medzi ktorými som uvidela aj novomanželov. S Gemmou sa nám stretli pohľady, tak sme sa jedna na druhú usmiali. Potom už zasnená venovala svoj svet len Mišovi. Náš tanec sa mi zdal nekonečný. Obaja sme boli ticho a len prešľapovali z jednej nohy na druhú. Až po chvíli sa Harry odvážil niečo povedať. „Neuveriteľné, že moja sestra už nepatrí medzi slobodných.“ „Ani mi to nehovor. Neviem si ani len predstaviť, že môj braček už nebude bývať s nami.“ Pozreli sme sa na seba a očami sa obaja zasmiali. Potom znova nastalo to nepríjemné ticho. Rozmýšľala som nad Niallom a nad tým bozkom. Len mi stále nešlo do hlavy, že Harry je stále rovnaký. Veď keď nás zbadal, ostal úplne prekvapený, tak ako je možné, že sa teraz správa normálne. 

Moje myšlienkové pochody znova prerušil jeho hlas. Keď to povedal, ostala som úplne šokovaná. Nevedela som, čo mu odpovedať. Len som zodvihla k nemu zrak a uvidela, ako sa pozerá na Nialla. Tú vetu som počula znova a znova vo svojej hlave. „Miluješ ho?“  



15 komentárov:

  1. super kedy dalsia?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tsss, nemozem :D je to proste skvele :) ale asi by bola krajsia kombinacia s harrym ale je to predsa tvoja poviedka :) je to uplne skvele a tesim sa na pokracovanie :D ze ako a co sa hlavne stane :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja nedycham!!!! Skvela cast tato poviedka je moja 3 najlepsia :) ;) vazne super... Dufam ze dnes bude dalsia cast :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujeme dievčatá, veľmi nás teší že sa vám poviedka páči... aprečo je s niallom? :) nechceli sme aby bolo všetko rovnaké :) ale tak čo nie je môže byť ;)... dúfamže budete dalej čítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. velmi dobre sa to cita a pri tejto casti som bola uplne bez dychu takze dufam ze dnes pribudne dalsia :) aby som nebola v napäti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. je to skvele.ale bylo by lepsi kdyby byla s Harrym.honem dalsi cast! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kedy bude konecne nova cast ?? :) dnes dufam ze uz hej...... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. K tejto stránke som sa dostala , keď tu bolo cca 10 častí . A až teraz som si našla čas pridať koment . A mala som to spraviť už skoršie . Úprimne ?
    I totally love it .
    Po každej časti mám nutkanie prečítať si ďalšiu , vedieť čo s bude diať ďalej . Wooow . Čítala som veľa dobrých poviedok , e toto je
    jedna z mojich srdcoviek :))
    Reálne , super vyjadrovanie postáv , zaujímavá zápletka , výborný štýl písania a opisu charakterov .:)) Ďalšiu !! Som uchvátená a dúfam že bude s Harrym :-D -Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  9. prosim vas kedy bude dalsia cast?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. prosim daj uz neaku cast... kazdu hodinu sa sem pozeram uz asi tyzden :( ale ked ta dalsia cast bude sttat za to tak si pockam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Váš názor? :)