4. 5. 2012

Prepáčte!

Ahojte dievčatá, najskôr by sme vám chceli poďakovať za takú veľkú návštevnosť! Veľmi vám ďakujeme.Strašne nás teší, že sa vám páči príbeh a čítate ho:).Nikdy sme nečakali, že uvidíme 21000 klikov! :) Veľmi pekne Ďakujeme a budeme sa snažiť aby vás príbeh čím ďalej tým bavil.

Ale teraz by sme sa vám chceli ospravedlniť, že sme už skoro týždeň nedali časť. Nie preto, že by sa nám nechcelo písať alebo chceli by sme vás napínať, no skôr preto,že sme dosť nestíhali. Tento týždeň bol časovo dosť nabitý. Zažívali sme obdobie pred svadbou, obdobie úprav, skúšanie šiat a pod. Ale po tomto Dni D sa vám budeme zas a znova venovať :) Každý deň časť, ako sme písali! :) Dúfame, že vás to čakanie neomrzí a budete stálymi čitateľkami. Dnes sa pokusíme dať časť.

Prajeme pekne strávený deň! :)

Ps: Chceli by sme sa spýtať ako očakávate s kým skončí Lili, alebo s kým chcete aby skončila. Nápady môžte písať do komentárov. Chceme počuť i váš názor, a možno si zobrať aj nejakú myšlienku, čo neskôr použijeme ;)

24 komentárov:

  1. poznám také že nieje čas písať , nemajte boja , vaša poviedka je podľa mňa natoľko dobrá , že čitateľov neodradí ani čakane ;) ja osobne predpokladám , a s malou dušičkou dúfam že skončí s kudrnatým :) :D like it :)) -Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nech skonci s Harrym :) ;) a super pisete len tak dalej.. Bavi ma to den co den viac citat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ať skončí s Harrym

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prosím nech skončí s blondiačikom! Prosím! Harry je skoro v každej poviedke :( :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tím souhlasím! S Niallem nebo s jiným... Jenom né zas s Harrym:) Všude je on:D:) A taky by už mohlo být vysvětleno proč byl ten Zayn protivnej, nedá mi to spát O.o :D:D

      Odstrániť
  5. Takze ja osobne tuto stranku preklikavam kazdy den :) ci uz je pokracovanie :D a ved jasne, ja tiez niekedy vobec nestiham sa venovat stranke to je v pohode :) Ja suhlasim s väcsinou, som za Harryho :) ale pokracovanie ti asi neporadim, lebo ty ho pises skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. potešilo keby skončila s Harrym :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. i mě by víc potěšilo kdyby nakonec skončila s Harrym ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Podľa mňa by si to mohla zamotať a ona by sa nakoniec dala dokopy s niekým iným zo skupiny a nie s Niallom alebo Harrym :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nech skončí s naším blondiačikom Niallom :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. joj aspon ze ste napisali nieco bo som si myslela ze ste so strankou rezignovali :( som sem chodila kazdy den aspon tri krat ci ste nieco pridali a nic :) ja by som bola strasne rada keby skoncila s harrym :) lebo zo zaciatku to tak vyzeralo ze budu spolu teda respektive ze to bude o nich a uz som sa na to tak naviazala :) takze by som sa potesila harrymu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ach...každý den tu chodím s velkým očakávaním,či už nebude čast...ale nič....apson že ste napíslai..:* a mohla yb skončit s Harrym..:*...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja by som chcela aby skončila s harrym :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja chci aby byla s Harrym :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Och, ako vidím, že všetci chcú Harryho, po pravde aj ja, no páčilo by sa mi, kedže teraz to medzi Lilly a Niallom dosť iskrí, tak dať ich do kopy, a potom po čase Lilly zistí, že ju niečo ťahá k Harrymu, a ...Dobre končím, je to váš príbeh :D :D :D Ja len nápad :D Sorry :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Prosím, ať skončí s Niallem:)) Nebo s někým jiným:P Třeba s tím Zaynem... Jak už tam bylo řečeno že se z nějakých důvodů choval divně a tak:D:) Jenom zas né s Hazzou.. Všechny sou s Hazzou:/ ALe tak.. Je to tvoje povídka:) A skoro všichni stejně chcou Harryho no.. Ale tak můj názor:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Chcela by som aby skončila s Harrym ale je to pravda že každý príbeh je iba s Harrym. Netuším aký nápad máte ale k Harrymu by sa asi aj tak viac hodila..aj keď Nialla mi bude lúto. Tam by ste mohli dať že Niall si našiel nejakú priateľku s ktorou je velmi šťastný atď..ale veď vy to máte určite dobre premyslené..to bol len môj názor..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Taaakže...sestričku mám vydatú, môžme sa opäť venovať vám-čitateľkám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. A kedy bude nova cast??? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Harry..:) ale tak ako baby vrvaia z niekim uplne inym s chalanou ..:)) uz sa nemozem dockat dalsej casti .. uplne skvela poviedka ! .. a paci sa mi ze to stale takto zamotavas a ni eze v 5 casti uz spolu chodia atd .. :**

    OdpovedaťOdstrániť
  20. kedy bude nová časť???

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahoj, ja píšem poviedku tiež. Nieje to nič moc, no čo už. Mohla by si ju prosím zverejniť na tej tvojej? Bola by som strašne strašne štastná. :)http://www.storycreatedbyus.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Váš názor? :)