24. 4. 2012

26. Day D


Vybehla som zo svojej izby a keďže som sa moc nevedela orientovať v tých priestoroch, najskôr som vošla do izby, kde sa konala včerajšia párty. Fúha, včera to nevyzeralo až tak zle. Všetko bolo rozhádzané, ale aspoň bola zábava. Zajtra sa to uprace. Potom som sa vrútila do ďalšej izby. Konečne som niekoho našla. Niall tam tak nevinne spal. Chvíľu som sa na neho pozerala, no potom som ho už musela zobudiť. „Niall, Niall, vstávaj!“ Šepkala som mu do ucha, no s ním to ani nepohlo. „Niall, už je ráno. Dnes je ten Day D.“ Hovorila som už trochu hlasnejšie a hladila som ho po pleci. Konečne sa prebral. Chvíľu sa na mňa pozeral so zalepenými očami a nič nehovoril. Potom si dlaňou pretrel oči a sadol si na posteľ. „Dobré ráno. Ďakujem za krásne prebudenie.“ Usmial sa na mňa. Ja som mu úsmev opätovala a otočila sa smerom, kde by mal spať Harry. Prišla som bližšie, no pod veľkou perinou nikto nebol. Začala som sa obzerať, keď mi pohľad padol na skriňu. Mal na nej zvonku zavesený vešiak, na ktorom visel jeho krásny matný oblek, košeľa a mašľa.“ MAŠĽA?!“ Zvolala som dosť nahlas. „Tak toto nie! Harold? Kde si?!“ Hľadala som ho po celej izbe a volala na neho. Niall nechápal situácii, tak sa postavil ku mne a pomaly mu to dopínalo. Začal sa znova smiať. „S tou mašľou sa rozlúč Harry!“ Stále som čakala, odkiaľ príde. Vtom sa pomaly otvorili dvere do kúpeľne. Obaja s Niallom sme sa tam pozreli. Čakali sme, či odtiaľ vyjde, no stále nič. Zrazu sa niečo priplazilo do dverí. „Tak toto nie! Ty ma raz zabiješ Harold! Toto čo je?“ Začal sa ukrutne rehotať Niall. Až tak, že si musel sadnúť na zem. Teraz som fakt nevedela, či sa mám rozosmiať, alebo začať kriesiť Nialla, ktorý by sa od smiechu aj zadusil. No keď som sa znova pozrela na Harryho a jeho rozospatý pohľad, ako sedí na zemi a nevie, ako sa tam dostal, musela som sa začať smiať. Pribehla som ku nemu a zodvihla som ho zo zeme. „Ty čo tu robíš? Veď posteľ máš vedľa.“ Harry si sadol na posteľ a snažil sa rozpamätať, ako sa mohol dostať do kúpeľne na zem. Keď som sa prestala smiať, znova ma napadlo, čo som vlastne od neho chcela. „Ozaj, Harry. Tú mašľu choď okamžite vrátiť, odkiaľ si ju zobral.“ Nechápavo hľadel raz na mňa a potom na mašľu, zavesenú pri košeli a saku. „Čo je s ňou?“ „No je úplne strašná! Zabudni na to, že si ju dáš na seba!“ „Čo máš proti mašliam?“ Snažil sa mi porozumieť Harry. „Veď tie nosia chlapci do sedem rokov. Choď si okamžite zohnať kravatu!“ „Čo? Ale veď ja žiadnu nemám!“ „Tak si ju pôjdeš kúpiť.“ Niall sa konečne postavil. „Ja som mu to už vravel milión krát.“ Harry po ňom hodil škaredý pohľad a chtiac či nechtiac sa musí zmieriť s tým, že si ju jednoducho na seba nedá.
som mu to už vravel milión krát.“ Harry po ňom hodil škaredý pohľad a chtiac či nechtiac sa musí zmieriť s tým, že si ju jednoducho na seba nedá. Nakoniec som sa pozrela na Harryho štýlom „poslúchni ma, inak zomrieš“ a odišla z izby. Nabehla som do ďalšej miestnosti s plánom všetkých zobudiť, no ostala som prekvapená, keď som uvidela siedmych ľudí, ako raňajkujú, tak som sa k nim pridala. Rozprávali sme sa o celom priebehu obradu aj oslavy. Takmer všetko im zariadila svadobka, takže sa len nechávame prekvapiť.

Po chvíli som sa poobzerala a niečo sa mi nezdalo. Je tu Mišo, chalani, rodičia ale Gemmy nikde. „Kde je nevesta?“ Spýtala som sa ostatných. "Ja sa s ňou dnes nesmiem vidieť, takže sa mi schováva." Zasmial sa Mišo. "A neviete, kde presne je? "Asi vo svojej izbe." Kývol plecami. Postavila som sa od stola a namierila si to k nej. Zaklopala som na dvere. "Kto je?" Prekvapene zvolala. „Lili. Môžem?“ „Jasné, poď dnu.“ Vošla som a našla som ju so šatami v rukách, ako hľadí von z okna. Podišla som k nej a pozrela som sa tým istým smerom. Potom, po chvíli ticha som sa pozrela na Gemmu. Uvidela som slzu, ktorá jej stekala po líci. Otočila som sí ju smerom k sebe a pozrela jej do očí. „Čo sa deje? Stal sa nejaký problém?“ Ona sa usmiala a po chvíli po chvíli povedala: „Nie, som strašne šťastná, že už budeme s Mišom spolu. Strašne ho ľúbim a teším sa na život s ním.“ Znelo to tak nádherne.  Myslela som, že aj ja sa rozplačem, no ovládla som sa a len som ju objala. „A samozrejme, že budeme aj my už rodina.“ Zasmiala som sa a vtom do izby vošla nejaká žena. „Slečna Styles, môžeme začať?“ „Áno, samozrejme.“ Keď som si všimla, čo mala tá žena so sebou, pochopila som, že ju ide líčiť a česať. „Tak ja vás tu nechám a idem za ostatnými.“ Žmurkla som na Gemmu a vrátila som sa späť. Chalani si akurát obliekali obleky. „Kde je ten Harry?“ Spýtala som sa ich. „Išiel si kúpiť kravatu.“ „Čo? To fakt? Tomu vravím rešpekt!“ Začali sme sa smiať.  

Bolo už tesne pred začiatkom obradu. Vošla som ku Gemme do izby. „Vau! Si nádherná“ Ona sa len usmiala a trošku sa začervenala. „Tak poďme, ostatní už odišli.“ Nastúpili sme spolu do auta, ktoré nás odviezlo až na miesto. Okolo stála ochranka, ktorá zabraňovala novinárom dostať sa k nám. Michal ju už čakal. Hneď ako ju zbadal zostal v miernom šoku. Okamžite ju pobozkal a niečo jej pošepkal. Vtedy som ich už opustila a sadla som si k za miesta budúcich manželov. Boli sme im svedkovia. Pri pohľade na okolitú prírodu som sa úplne rozplývala. Zrazu začala hrať krásna hudba (http://www.youtube.com/watch?v=dZ2prsYqM4Q&feature=related). Všetci sme sa postavili a k oltáru prišiel najskôr Mišo spolu s mamou a čakal tam na svoju vyvolenú. Po chvíli sa všetky hlavy otočili. Po bielej uličke s rozhádzanými lupeňmi kráčalo nádherné dievča v bielom, ktorú viedol mladý kučeravý chlapec. Gemma prišla k Mišovi a hneď sa pobozkali. Harry si sadol ku mne. Vtom to začalo.
Kňaz: „Michal Landa, berieš si tu prítomnú Gemmu Styles za svoju právoplatnú manželku?“
Mišo: „Beriem.“
Kňaz: „Sľubuješ pred všemohúcim Bohom, že jej budeš verným manželom a že ju nikdy neopustíš ani v šťastí ani v nešťastí, ani v zdraví ani v chorobe, a že ju budeš milovať a ctiť po všetky dni svojho života?“
Mišo: „Sľubujem.“ Pozrel sa na Gemmu a usmial sa na ňu.
Kňaz: „Gemma Styles, berieš si tu prítomného Michala Landu za svojho manžela?“
Gemma: „Beriem.“
Kňaz: „Sľubuješ pred všemohúcim Bohom, že mu budeš vernou manželkou a že ho nikdy neopustíš ani v šťastí ani v nešťastí, ani v zdraví ani v chorobe a že ho budeš milovať a ctiť po všetky dni svojho života?“
Gemma: „Sľubujem.“
Zrazu prišlo k nim jedno prekrásne dievčatko v krásnych princeznovských ružových šatách a podalo im prstienky. Hneď sa rozbehla naspäť a hodila sa svojej mamine okolo krku. Všetkým vyčarila úsmevy na tvári. Mladí sa znova pozreli na seba.
Mišo: „Ja, Michal, beriem si teba, Gemma, za manželku a sľubujem pred všemohúcim Bohom, že ti budem verným manželom a že ťa nikdy neopustím ani v šťastí ani v nešťastí, ani v zdraví ani v chorobe a že ťa budem milovať a ctiť po všetky dni svojho života.“ Nasunul jej prsteň.
Gemma: „Ja, Gemma ,beriem si teba, Michal, za manžela a sľubujem pred všemohúcim Bohom, že ti budem vernou manželkou a že ťa nikdy neopustím ani v šťastí ani v nešťastí, ani v zdraví ani v chorobe a že ťa budem milovať a ctiť po všetky dni svojho života.“ A dala mu tiež prsteň. Bolo z nej cítiť dojatie.
Kňaz: „Teraz ste sa stali právoplatnými manželmi. Môžete pobozkať nevestu.“ Michal si obmotal Gemmu rukami a dal jej nádherný bozk. Zrazu na nich vystrelili konfety a všetci začali tlieskať.

Premiestnili sme sa spolu do sály. Keď som ju uvidela, podlomili sa mi kolená. Všetko bolo ladené do rúžova. Bola omnoho krajšia, ako som si ju predstavovala. Mišo si nevestu odniesol na miesto a my sme sa všetci usadili. Keď sme sa najedli, začala hrať krásna hudba, Mladomanželia začali tancovať ich tanec a postupne sa k nim pridávali aj ostatné páry, rovnako ako my s Harrym. „Super kravata.“ Podpichla som ho. „Som rád, že sa ti páči.“ Žmurkol jedným okom a pokračovali sme v tanci. Neskôr ma Niall zavolal tancovať, tak som išla. Práve hrala romantická hudba a my sme sa ticho rozprávali. Po chvíli Niall prestal v strede hovoriť a zahľadel sa mi do očí. „Čo je?“ Odvrátila som zrak. „Nič, len som zablúdil v kráse tvojich očí.“ Jemne sa usmial a zrak stále mieril na mňa. Začervenala som sa a položila si hlavu na jeho plece. Jednoducho neopísateľné. Taký pocit bezpečia a dôvery. Bolo nám krásne.    

Zábava postupne gradovala a začali sa hrať rýchle pesničky. O pol noci sme všetci vyšli von a každý mohol pustiť k nebu balón šťastia. Znova začala hrať hudba (http://www.youtube.com/watch?v=WOJ9Rt465Jg&fb_source=message) Prvý pustili balón Mišo a Gemma. Potom ostatní. Po chvíľku ku mne prišiel Niall a podal mi balón. Ja som sa zaradovala ako malé dieťa. Zažali sme na ňom plamienok a on pomaly začal stúpať. Niall ma zozadu objal a do ucha mi pošepkal slová „I've been waiting for so long". Až mi prešiel mráz po chrbte. Otočila som sa k nemu a objala ho. On sa odtiahol a znova sa mi pozrel do očí. Naše pery sa pomaly spojili. 

 Lilin účes

 Gemmine šaty





7 komentárov:

  1. Prepáčte, že tak neskoro, ale máme teraz obe veľa starostí s birmovkou a ja aj so svadbou (reálnou) :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. omg ja asi nedycham :) strasne pekna cast, nadherne opisana svatba :) videt ze v tom momentalne mate prax :) nom ja uz mam birmovku za sebou :) co ake si davate birmovne mena?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to krásne aj ked ja som rmyslela že ona bude z Harrym ale nevadí ! Je to super krásne nadherne nepopisatelné

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bohoveee :) :) ale nech sa da dokopy s Harrym nie s Nialom .. Aj ked mam rada vsetkych s Harrym nech je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :) Bože baby úžasné :) úplne krásne :) a ten koniec ;) krása :) toľká romantika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. DOKONALE :D chcem rychlo pokracovanie pretoze je skvela, myslim ta poviedka :D

    OdpovedaťOdstrániť

Váš názor? :)