3. 11. 2012

30. Long-short time

Na raňajkách som bola nervózna. Mala som nepríjemný pocit v žalúdku. Viem, že tá včerajšia noc nezostane bez nejakých otázok, či podpichnutí. A čo by som im vlastne povedala? Som teraz oficiálne s Niallom? Alebo to bol len „sex na jednu noc“? Hlavu mi zaplavovali tisícky otázok. Môj zlý pocit v žalúdku mi ešte viac znepríjemňovalo silné pichanie v hlave. Už nikdy nebudem piť alkohol. Smutné je, že si to hovorím ako 16-ročná.

Bolesť hlavy sa už vážne nedala vydržať. Ospravedlnila som sa, že mi je nevoľno a vstala som od stola s tým, že si pôjdem ľahnúť. Samozrejme nezaobišlo sa to bez trápnej pripomienky od Zayna: „Zaltíčka, nebodaj ste si nedali pozor, pretože ranné nevoľnosti sú príznakom....“ „Dali“ skočil mu do reči Niall. Ja som už kráčala po schodoch smerom do izby. Sakra! Niall im na 100 percent potvrdí, že som sa s ním vyspala! Bože môj pomôž mi! Teraz všetci budú mať hlúpe pripomienky. A čo vlastne Harry? Ako na to zareaguje?

Ľahla som si do postele, a už nejakú tú chvíľu si zapisujem do denníka, všetko čo sa udialo. Bolo toho naozaj veľa.

Au! Hlavu mi ide roztrhnúť. Už sa to vážne nedá vydržať, som rozhodnutá si ísť pre tabletku a prejsť tými miestami hrôzy a strápnenia.

Niall:
12.5. 17:00
Už štyri hodiny sedím v nemocnici na chodbe pred tvojou izbou. Snažím sa aby moje slzy nekvapkali na tvoj denník. Možno sa budeš čudovať prečo ti píšem do denníka, ale keďže ty sama nemôžeš, tak som chcel zapísať všetko čo sa stalo.

Téma o nás dvoch sa pred chvíľou chvalabohu uzavrela príchodom mladomanželov. Práve si schádzala dole po schodoch a všetky pohľady vrátane môjho sa na teba upriamili. Usmial som sa na teba, ale zvážnel som, keď som videl tvoj rozrušený výraz. Ostala si stáť v chodbe a oprela si sa o stenu. Mišo a Gemma sa postavili od stola, aby sa s tebou zvítali. V tom momente všetkým úsmevy na tvárach zamrzli. Spadla si na zem. Vyskočil som zo stoličky a bežal k tebe. Ostatní ma ihneď nasledovali. Svet sa pre mňa zastavil. Neviem či som v tej chvíli vôbec dýchal. Kľakol som si k tebe a chytil ti hlavu. Všetci stáli okolo nás a kričali na teba. Nereagovala si. Bol som preľaknutý. Počul som veľa hlasov. Jeden z nich (myslím že Harryho) volal záchranku. Cítil som slzy na mojich lícach.

Po pár minútach, ktoré boli najdlhšími v mojom živote, prišla sanitka. Chcel som ísť s tebou, ale nechceli tam nikoho. Vyšiel som do tvojej izby, aby som ti vzal nejaké tvoje veci. Na posteli ležal otvorený denník. Postavil som sa k nemu a prečítal poslednú vetu: „Už sa to vážne nedá vydržať, som rozhodnutá si ísť pre tabletku a prejsť tými miestami hrôzy a strápnenia.“ Na sekundu som zavrel oči a myslel na teba. Otočil som sa a vzal ti zo skrine pyžamo a mikinu. Pohľadom som znova zakopol o denník. Zobral som ho z postele, zavrel ho a odišiel z izby.

Previezli ťa do nemocnice. My sme išli autom. Celú cestu nikto nepovedal ani hlásku. Všetci iba sedeli a mlčky sa pozerali von oknami. Prišli sme do nemocnice a po štyroch hodinách čakania pred tvojou izbou vyšiel doktor. Všetci sme zbystreli. „Je to vážnejšie ako sme si mysleli!“ 


15 komentárov:

  1. Je to úžasné! Okamžite bež napísať ďalšiu!! :D xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oo úžasnéé :) dokonalé:) akurát som narazila na tvoj blog a som si všetko od začiatku prečítala :) je to úžasné ako si to napísala :) je to proste dokonalé:)) teším sa na ďalšiu a dúfam že ju dáš čo najskor:)) šup šup :)) Macko Púú :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow!:O Nová část?:) Vážně?:) Já si tolikrát říkala, ať už se na to vyseru, že další nebude, ale prostě jsem nemohla:) Je to skvělé a doufám že další bude dřív než za půl roku:) Jééé, vážně ste mi udělali radost:')

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme :) budeme sa snažiť to nedať až po polroku :)i keď nebudú bývať moc často :)... budeme veľmi rady,ak budeme maŤ komu písať, pretože veľa čitateľok na tento blog zanevrelo, teda ani sa nečudujem, keďže sme nič nenapísali, či ideme ďalej písať alebo nie a nechali vás len tak...

      Odstrániť
    2. V každom prípade sme neskutočne rady, že nám to aspoň niekto číta. Ďakujeme :)

      Odstrániť
  4. to je super...kdy bude další? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow je to super :) ešte teraz to rozdýchavam :)rýchlo ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dajte už ďalšiu prosísíím

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ze co? :D Micuchova a Veresova dali cast? :D klame ma zrak? :D je to uzasne ako vzdy holky :D a mohli by ste dat dalsiu aby sme vedeli co pojde dalej a konecne to uz dokoncit:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ach joo, to sem se zase radovala předčasně, že?:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. prosím dajte už ďalšiu časť

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To nemislite vážne už je to tu takto trištvrťe roku no vlastne aj viac pokracovanue už asi nebude čo?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To nemislíte vážne už je to tu takto viac než trištvrte roku prosím ďalšiu konečne

    OdpovedaťOdstrániť

Váš názor? :)